مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 00:052023-08-26اقتصادي

فارس من| چرا اقبال تولیدکنندگان پوشاک برای تولید مانتو اسلامی کم است؟


حضور چند ساعته در میان تولید کنندگان مانتو در جنوب غرب تهران نشان می دهد پای یک مدیریت اقتصادی در میان است، زیرا صفر تا صد بازار تولید مانتو بر پاشنه آشیل «اقتصاد» می چرخد! - گروه زندگی ـ آزاده لرستانی: یک ظهر گرم تابستانی روانه بازار امامزاده حسن در جنوب غرب تهران می شوم، جایی که برخی تولیدکنندگان مانتو در آنجا هستند و محصولاتشان را به سراسر کشور می فرستند، البته در این میان مغازه ها و پاساژهای متعددی هم در این منطقه وجود دارد که به عرضه مانتو می پردازند، خیابان های اطراف امامزاده حسن در این گرمای هوا شاهد حضور مردمی است که برای خرید آمده اند، برای بررسی میدانی درباره این پویش فارس من گرانی و نبود پوشاک اسلامی را پیگیری کنید به سراغ بزرگ ترین فروشگاه عرضه مانتو می روم، گشت و گذار کوتاهی در این فروشگاه می زنم، قیمت های الصاقی بر روی مانتوها سر به فلک گذاشته است، یک مانتو ساده بلند قیمتش کم تر از یک میلیون و 200 هزار تومان نیست.

به سراغ قسمتی دیگر می روم که مانتوهای کوتاه که باید به آن ها لقب شومیز داد، در آنجا قرار دارد، قیمت های روی این مانتوهای کوتاه جلوباز در رنج قیمتی 450 تا 800 هزار تومان است.

فروشگاه خلوت است، تلاش می کنم با رییس فروشگاه صحبت کنم، اما موفق نمی شوم، جمعیت زیادی در فروشگاه نیست، البته در این فروشگاه مانت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| چرا اقبال تولیدکنندگان پوشاک برای تولید مانتو اسلامی کم است؟

فارس من| چرا اقبال تولیدکنندگان پوشاک برای تولید مانتو اسلامی کم است؟